Avatar billede fjensen111 Nybegynder
08. marts 2004 - 12:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor findes demoer

Hvor finder jeg de bedste og nyeste demoer. Helst en/flere side/r med god overblik og en god downloadhastighed.
Avatar billede krydset Nybegynder
08. marts 2004 - 12:34 #1
det med den gode hastighed kommer du til at betale dig fra.
men ellers
www.download.com
www.tucows.com
www.fileplanet.com
www.3dgamers.com
Avatar billede cdc Novice
08. marts 2004 - 12:44 #2
Avatar billede turaxis Nybegynder
01. april 2004 - 22:32 #3
Det bedste er jo at gå på udbyderens site, og hente en demo direkte derfra. (der er du jo sikker på at du får det i den sidst nye ver.) - Da du ikke skriver hvad det er du er ude efter er det jo svært at give dig links til det du søger efter.

De links der er givet indtil nu, er sites, hvor du kan søge efter et shareware program, eller spil - Men du har ingen garanti for at de ikke har udviklet en nyere ver. - Så klar brug udbyderens egen site.
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
14. april 2004 - 11:04 #4
Lukker
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
14. april 2004 - 11:04 #5
.