Avatar billede karbylon Nybegynder
26. september 1999 - 19:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FP personal Web server

Jeg bliver snart skør af FP.
I FP kan man teste og undersøge enhver web, som man har lavet. dette kan kun gøres hvis man har (Personal web Server)
kørene.

jeg kan på ingen måder få denne server til at starte, når jeg åbner FP. hvad
gør jeg forkert.
Avatar billede stoffer Nybegynder
26. september 1999 - 19:39 #1
hvad siger den?

"no server on port 80" ?

Når Frontpage installeres installere den også selv server. Hvis du derefter installere MS personal webserver bagefter skal du huske at afinstallere FP serveren.

bruger du FP98?
Avatar billede karbylon Nybegynder
26. september 1999 - 19:47 #2
Ja Jeg bruger FP98 og til at begynde med
kom der godt nok, denne meddelelse
"no server on port 80" Jeg har der efter
prøvet en masse, hvor efter jeg har tilsidst har fjernet FP og gen-instaleret den. men det er det samme

Jeg har bl.a også været inde i FP Server Adm.
Avatar billede karbylon Nybegynder
26. september 1999 - 19:51 #3
Undskyld men jeg en en smule Ordblind, og jeg håber at i kan læse det jeg skrive afligevel
Avatar billede miles Nybegynder
27. september 1999 - 08:43 #4
Prøv at afinstallere FP. Installér derpå PWS, og geninstallér FP. Så skulle det køre!
Avatar billede manon Nybegynder
27. september 1999 - 09:20 #5
Hej Karbylon

Jeg har gang på gang været udsat for det samme, når FP skulle geninstaleres.
Og Microsoft har til d.d. ikke kunne komme med en løsning på problemet.

Den måde jeg er kommet uden om problemmet, er at afinstal. FP + mit modem og opkaldscript ( netværk via modem, under "denne computer2 ).
Først afinstl. du FP så skal du manuelt fjerne mappen Frontpage webs, som ikke bliver slette automatisk. I mappen Frontpage Web ligger der 3 filer (httpd/access/srm) som skal slettes helt.

Derefter genistl. du FP og så burde det virke. Husk også at geninst. dit netværk via modem opkald.

Ellers gik her:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q194/5/42.ASP
http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Prodref/571_faq.htm

Håber du får det til at lykkes.

\manon
Avatar billede manon Nybegynder
27. september 1999 - 10:00 #6
Nå ja - efter du har afinst. FP + FP webs mappen, skal du slette dit opkaldscript og modem - slukke PC´en - og så genistl. du frontpage FØR du installerer dit opkald og modem.
Ved opkald menes den "netværk via modem" du har i mappen "denne computer"
Husk at skrive dit password og ID nummer til dit opkaldscript op!

\manon