Avatar billede tbach Nybegynder
02. februar 2001 - 01:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forside til Rapport (Projektopgave)

Hej,

Jeg er igang med at lave en rapport til en projektopgave.
Jeg har allerede prøvet lykken, ved at søge efter nogen som ville lave noget grafik til www.drawn.dyndns.dk/projekt - Og der gik jo ikke lang tid, før der kom noget fornuftigt ud af det.

Så derfor vil jeg lige prøve lykken igen. Denne gang skal jeg bruge noget grafik til en forside til en rapport.

Jeg havde tænkt på noget med en brændbar cd i baggrunden og noget fedt ovenpå.. der skal ikke være noget tekst.. Kun grafik..

Dette skal bruges snarest, så- hjælp mig :))

- tbach
Avatar billede kasseper Nybegynder
02. februar 2001 - 09:27 #1
Hvad handler projecktet om ???
bare så vi har lidt inspiration....!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. februar 2001 - 09:28 #2
(Det er ikke så heldigt, at der står \"konklution\" istedet for \"konklusion\"  i menugrafikken)

NanoQ ;-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. februar 2001 - 09:45 #3
ja, jeg råbte også højt af den fejl. jeg fatter ikke at det kan være så svært at vide sådan noget!

os\' når folk skriver: jeg køre i min bil. NEJ! det hedder:
Avatar billede kasseper Nybegynder
02. februar 2001 - 09:57 #4
LOL.....hvad hedder det ezzuk ??????HA HA HA;)
Avatar billede tbach Nybegynder
02. februar 2001 - 10:16 #5
Well, der står på siden hvad det handler om.

Btw, ezzuk og nanog, vis mig lige hvor jeg har skrevet \"konklution\" ?!?!!? det står fanme ikke nogle steder..

kasseper.. det handler om pirtkopiering..

Og det skal laves senest: 11.00 fredag.. så i har travlt hvis i skal have proint :D
Avatar billede tbach Nybegynder
02. februar 2001 - 10:20 #6
ah ok sorry,

fandt det lige.. damn, fuck det.. det kan mine gamle olde lærere sq ikke se alligevel :D
Avatar billede Trine Nybegynder
02. februar 2001 - 11:14 #7
Hej TBACH, jeg har sendt et forslag!
Håber det er ok.

Trine / Misskat!
Avatar billede hope Nybegynder
02. februar 2001 - 11:17 #8
Jeg synes siden er fed nok som den er, men dine ideer er da også meget gode ;-) men det er vel ikke grafikken de vudere dig på, er det ikke det der står?!

.o0(100 point til en skolerapport, hvad er der galt med ham?!)
Avatar billede tbach Nybegynder
02. februar 2001 - 11:20 #9
hehe jo tak

jeg godkender misskat\'s svar, fordi hun har lavet en genial forside til rapporten..

www.drawn.dyndns.dk/projekt/forside.jpg