Avatar billede badboybobby Nybegynder
07. marts 2004 - 18:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slette autofuldførelse?

Jeg vil gerne have slettet computerens memory i søgefeltet på f.eks yahoo.dk.
ALtså hvis jeg f.eks skriver: håndbold. Så næste gang jeg skriver håndbold vil den selv skrive det så jeg ikke behøver gøre det.

Jeg går ind under "funktioner" -> "Internetindstilinger" -> "Indhold" -> "autofuldførelse" -> Ryd formularer.

Men her hjælper det altså ikke???
Hvordan kan det være?
Avatar billede resten Nybegynder
07. marts 2004 - 18:39 #1
Du skriver du ville have den feks skal huske håndbold og du skriver du går ind i rydformularer ?

Så skal den huske det eller aldrig huske det ?
Avatar billede badboybobby Nybegynder
07. marts 2004 - 18:43 #2
den skal bare slette det denne ene gang. Jeg har prøvet at gøre det via den vej jeg beskriver for ove. Men det bliver ikke slettet..
Avatar billede resten Nybegynder
07. marts 2004 - 18:45 #3
Prøv at fjerne hakket i formularer også.
Avatar billede badboybobby Nybegynder
07. marts 2004 - 19:09 #4
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
Det hjalp:-)
Så er jeg redet fra atm in kæreste ikke ser jeg har søgt på frække ing og sger--hehe

tak for hjælpen, de skal lige ha lidt point og selvfølgelig også lidt god karma...
Avatar billede badboybobby Nybegynder
07. marts 2004 - 19:09 #5
hov...læg lige et svar:-)
Avatar billede resten Nybegynder
07. marts 2004 - 19:22 #6
c",)