Avatar billede jacknord Nybegynder
07. marts 2004 - 14:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

navn på musik

jeg har noget mp3 som de ikke er titel på kan man ikke få et progrem der kan finde navne på sangene???
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
07. marts 2004 - 14:40 #1
Du kunne evt. høre alle dine cd'er igennem, og finde ud af hvilken cd sangen er fra.
For mig lyder det som om at spørgsmålet ikke har noget med lovlig musik at gøre, men det er selvfølgelig ikke sikkert
Avatar billede jacknord Nybegynder
07. marts 2004 - 18:05 #2
det ér alle mine cd'er jeg har lagt ind på min com men de hedder bare sang et, to ,tre og så vider kan man ikke få et program der kan finde hvad de hedder, og det er da ikke ulovligt at ligge sit musik ind som mp3 så det fylder mindre!!!
Avatar billede mhomas Nybegynder
12. marts 2004 - 10:00 #3
Hej Andre

jeg bruger http://www.musicbrainz.org/index.html som gør det virkelig godt, og meget simpel at bruge. :-)