Avatar billede mettle Nybegynder
01. februar 2001 - 22:57 Der er 3 kommentarer

Muse-knap

Jeg har en 3-knaps scrool-trackball fra Logitech og kører MouseWare 9.24....
Min midterste knap vil jeg gerne have til at fungere som dobbeltklik når jeg er ude i windows og som museknap nr. 3 når jeg spiller spil....

Er der en måde hvorpå jeg med et enkelt klik på en genvej kan skifte mellem de to funktioner???  -  Det er ret irriterende at skulle gå ind i controlpanel -> mus for at ændre funktionen på knappen....

Jeg har fundet nøglen i registreringsdatabasen hvor den gemmer hvilken funktion knappen skal have... men hvis jeg ændrer i registreringsdatabasen skal jeg terminere Em_exec (del af LogiTechs driver) for derefter at starte den igen før mine ændringer træder i kraft  (eller genstarte puteren... hvilket jo gør det samme!).

Avatar billede redbastard Nybegynder
02. februar 2001 - 09:41 #1
bruger du de drivere der fulgte med musen??
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. februar 2001 - 10:19 #2
okay glem det jeg skrev f;r
jeg har en l;sning som du sikkert vil blive n\'sten lige s[ glad for
i dit spil m[ der v;re nogle indstillinger der kan ordne dit problem  s[ det burde ikke v;re noget problem
jeg ved ikke om den midterste knap er sat til default at v;re knap 3 i dine spil hvis den er det er det jo ikke noget problem

open hvilken som helst mappe tryk p[ vis/mappealternativer/der kan du s[ bruge indstillingen webstyle dermed beh\'ver du bare at trykke een gang istedet for dobbeltklik

n[r du har musen over et ikon i en mappe vises beskrivelsen af ikonet/mappen/programmet eller hvad det nu m[tte v;re hvor du tidligere skulle klikke een gang
h[ber du kan bruge det

/redbastard
Avatar billede mettle Nybegynder
19. februar 2001 - 21:14 #3
Først undskyld jeg ikke har reageret i laaaaaaaaaang tid.....

Det du opfordrer til er kort sagt webstyle... men det er en smagssag at bruge den (vil jeg mene) og jeg kan ikke li\' web-style....

Jeg kan godt lide at mine selections ikke bare skifter som jeg flytter musen....
Men jeg kan godt se din pointe.....