Avatar billede crx Nybegynder
07. marts 2004 - 13:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indsætte en flashfilm på en hjemmeside

Jeg har fået lavet min flash film, hvordan får jeg den så sat ind på min hjemmeside??

//Crx
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. marts 2004 - 13:50 #1
<embed src="dinfil.swf">
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. marts 2004 - 13:51 #2
du kan også bestemme andre ting, som f.eks.:

<embed src="dinfil.swf" width="300" height="200" menu="False">
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. marts 2004 - 13:52 #3
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0"
WIDTH="550" HEIGHT="400" id="NAVN" ALIGN="">
<PARAM NAME=movie VALUE="MOVIE.swf"> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> <EMBED src="MOVIE.swf" quality=high bgcolor=#FFFFFF  WIDTH="BREDDE" HEIGHT="HØJDE" NAME="NAVN" ALIGN=""
TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></EMBED>
</OBJECT>

Hvor "NAVN" er en ID du selv vælger og "MOVIE.swf" er navnet på din fil... "HØJDE" og "BREDDE" angiver -ja gæt selv...
´
/Dr0zie
Kilde: Experten
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. marts 2004 - 13:53 #4
svar
Avatar billede crx Nybegynder
07. marts 2004 - 13:55 #5
Mange tak, kan man gøre så den kun bliver spillet 1 gang, altså så den ikke starter forfra når den er færdig 1. gang?
Avatar billede per-olof Nybegynder
07. marts 2004 - 13:55 #6
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="???" height="???" id="front" align="middle">
                <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
                <param name="movie" value="NAME.swf" />
                <param name="quality" value="high" />
                <param name="bgcolor" value="#000000" />
<embed src="NAME.swf" quality="high" bgcolor="#000000" width="???" height="???" name="front" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>
???=sætt ind width og height på *.swf. NAME.swf=vad den nu hedder
Avatar billede per-olof Nybegynder
07. marts 2004 - 13:58 #7
Med fscommand
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. marts 2004 - 14:00 #8
Tror for at afspille en gang skal du indsætte et stop dette gøres under actions...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. marts 2004 - 14:01 #9
Faldt over denne side.. Måske noget hjælp til at stoppe den her:
http://www.eksperten.dk/spm/403703