Avatar billede avalodia Nybegynder
07. marts 2004 - 09:53 Der er 6 kommentarer

2 headset s på en gang,

Jeg er på jagt efter en ekstern "boks" hvor man kan tilslutte 2 headsets, så man kan optage og høre i begges headsets på en gang.

Kan nogle af de ekterne usb-lydkort klare opgaven eller skal man over i hi-fi verden?

Avalodia
Avatar billede zyberdog Nybegynder
07. marts 2004 - 10:03 #1
Teknisk set kan du vel lege lidt med saks, ledning, og loddekolbe.. ellers tror jeg du skal have gang i den helt store Hi-Fi verden.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
07. marts 2004 - 10:10 #2
øh tror nu det kan løses med 2 stk. dobbeltjack stik.
Så kan du bare jogge 2 i mic indgang og 2 headset på ud
Avatar billede avalodia Nybegynder
07. marts 2004 - 22:08 #3
Tak for svarene. Jeg vil prøve at kigge nærmere på deobbeltjack stik.
I dag bruger jeg mikrofoner med usb-stik, men måske kan jeg opnå tilsvarende kvalitet med andet udstyr. Måske burde jeg kigge på "den store Hi-Fi verden".
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
07. marts 2004 - 23:46 #4
stikkene kan købes i metro for 15 kr stykket
Avatar billede avalodia Nybegynder
08. marts 2004 - 09:10 #5
Tak for tipset hr. doktor - det vil jeg da lige prøve.
Avatar billede avalodia Nybegynder
20. marts 2004 - 14:42 #6
Jeg har prøvet det med analoge mikrofoner og dobbeltjackstik og jeg synes ikke det bliver helt godt nok.

Hvis man kunne gøre få en "mixerbox" til usb-mikrofoner ville det være interessant.

Måske skal man bare have det rigtige software, da usb jo er rent digitalt på computeren.

/Avalodia