Avatar billede brianbrandt Nybegynder
07. marts 2004 - 07:39 Der er 6 kommentarer

En Bærbar Fujitsu-Siemens Amilo D 6820

Hej..
Er det muligt at opgradere denne bærbare computer med et bedre grafikkort.. der ligger et 32 mb onboard grafikkort på, men jeg skal bruge mindst 64mb ram og det skal ikke være onboard... ??

Nogen der kan forklare mig ydelses-forskellen på et onboard grafikkort og et ikke onboard grafikkort... ??

på forhånd mange tak
brian
Avatar billede ird Praktikant
07. marts 2004 - 07:51 #1
Centrino maskiner bl.a deres VGA-ram er dedikerede ram - dvs. den skal ikke dele rammene med resten af konfigurationen (modsat shared ram som de fleste andre)
Du kan ikke opgradere den maskine da chippen er loddet på.
Avatar billede ird Praktikant
07. marts 2004 - 08:14 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=brianbrandt&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Kunne være rart hvis du lukkede eller gav feedback i de andre tråde jeg har hjulpet dig med *G* og andre for den sags skyld :)
Avatar billede ird Praktikant
08. marts 2004 - 14:42 #3
hallo
Avatar billede ird Praktikant
17. marts 2004 - 17:34 #4
fik du kikket på sagerne
Avatar billede ird Praktikant
07. april 2004 - 19:01 #5
Fik du tid til at kigge på problemet igen og smide feedback eller lukker spørgsmålet? :)
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 09:37 #6
Fik du tid til at kikke ind??