Avatar billede kejlhof Nybegynder
01. februar 2001 - 21:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook adresse bog

Hejsa,

På en hel række (nye) NT 4 workstation maskiner har jeg problemer med adresse bogen i outlook express 5.5.. I nederste venstre hjørne kan man se alle kontakt personerne. Men hvis man trykker på adresse bogs knappen låser både adresse bogen (WAB) og outlook. Det virker som om den står og prøver at opdatere i det uendlige, for adresse bogen står og \"flimre\".

Hvis man starter adresse bogen manuelt uden at outlook er startet virker alting fint.

Jeg har prøvet at geninstallere alt, og problemt dukker op igen efter en halv dag.
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
02. februar 2001 - 02:31 #1
Har du afinstalleret OE, eller bare geninstalleret (sidstnævnte overskriver kun).  Og har du prøvet at tilføje et nyt adressekartotek? På trods af at du kan åbne WAB-filen, så er der nok alligevel en fejl.

Prøv at tilføje identitet og lade være med at bruge den \"rigtige\" WAB-fil. Fjern den om nødvendigt. Virker det upåklageligt med den nye, kan du jo enten indtaste alle navne igen(!) og/eller du kan forsøge at importere den oprindelige WAB-fil.

Husk i øvrigt at OE skal være lukket helt ned ved geninstallation...

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede kejlhof Nybegynder
02. februar 2001 - 10:11 #2
Hej Ragout,

Jeg har ikke kun haft af- og geninstalleret OE, jeg har også af- og geninstalleret NT !!

Jeg har også prøvet at slette wab filen, identiteten og lave en ny identitet.

Jeg kan få problemet til at fremkomme selvom adresse bogen er helt tom !!

Avatar billede kejlhof Nybegynder
06. februar 2001 - 21:15 #3
Løsningen er fundet det var virus scanneren (McAfee) som laved kuk i maskineriet.