Avatar billede csslover Nybegynder
06. marts 2004 - 22:09 Der er 2 kommentarer

hijackthis log needs cheking

Jeg syntes min computer er begyndt at blive meget meget langsom.

Så jeg tænker at det måske kunne være at jeg var blevet hijacket ;(

Er der en hijacker superbrain der kan se om det er tilfældet ?

Logfile of HijackThis v1.97.3

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\cisvc.exe
C:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\mysql\bin\mysqld-nt.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~4\webtool.exe
C:\WINDOWS\System32\mqsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\D-Link\Air USB Utility\AirCFG.exe
C:\WINDOWS\System32\mqtgsvc.exe
C:\Program Files\WLAN\802.11 Wireless LAN\WWlanMonitor.exe
C:\mysql\bin\winmysqladmin.exe
C:\Program Files\NETGEAR\MA111 Configuration Utility\wlancfg4.EXE
C:\WINDOWS\System32\cidaemon.exe
C:\Program Files\eMule.de\emule.exe
C:\Program Files\MySQL-Front\MySQL-Front.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\WS_FTP\WS_FTP95.exe
C:\Documents and Settings\casper\My Documents\_DOWNLOAD\HijackThis.exe

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MsmqIntCert] regsvr32 /s mqrt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\System32\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link Air USB Utility] C:\Program Files\D-Link\Air USB Utility\AirCFG.exe
O4 - Startup: WinMySQLadmin.lnk = C:\mysql\bin\winmysqladmin.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: MA111 Configuration Utility.lnk = C:\Program Files\NETGEAR\MA111 Configuration Utility\wlancfg.exe
O4 - Global Startup: WLAN Monitor Utility.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Research (HKLM)
O16 - DPF: {05317530-B882-449D-9421-18D94FA3ED34} (OSInfo Control) - http://www.sis.com/support/chipdetect/OSInfo.cab
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.4.1_01) -
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37945.1863310185
O16 - DPF: {CAFEEFAC-0014-0001-0001-ABCDEFFEDCBA} (Java Runtime Environment 1.4.1_01) -
Avatar billede csslover Nybegynder
06. marts 2004 - 22:10 #1
til dette indlæg skal siges at grundet til at jeg tror jeg er blevet hijacket , er at min computer rimlig tit besøger denne side når jeg egentlig kalder en anden :
http://www.freephonenames.dk ???
Avatar billede arlet Juniormester
07. marts 2004 - 04:54 #2
Din log er ren.
Eneste lille ting er en updater fra real:
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot

som du evt kan slette i hijackthis. vinge den af, luk alle andre vinduer og tryk fix.

Den er ikke årsagen til dit lille problem, prøv at slette din temp og dine cookies og se om det hjælper.

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm