Avatar billede nams Nybegynder
06. marts 2004 - 21:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

menu til dvd

Hejsa
ved godt spørgsmålet har været fremme mange gange, men finder ik lige det svar jeg har brug for.

Jeg har prøvet at lave dvd menu'er med
TMPGEnc DVD Author
det virker som sådan også fedt nok, problemet er bare at jeg ikke kan få mine undertekster med, og det vil jeg meget gerne.

Jeg starter med at smide mine dvd'er igennem DVD Decrypter og derefter igennem dvd2one for at gøre filerne mindre.
og så til sidst igennem TMPGEnc DVD Author
Meningen er at jeg vil have 2 film på hver disk, og i dvd2one kan jeg vælge subtitles, men de forsvinder så i TMPGEnc DVD Author
Nogen der kender en måde, hvorpå jeg kan få mine subs med også ?
Avatar billede superraider Nybegynder
07. marts 2004 - 00:55 #1
jeg plejer bare at bruge dvd shrink 2.3 til at rippe DVD-9 til DVD-5 og så brænde ud igen, let og virker hvergang
Avatar billede norbert Nybegynder
07. marts 2004 - 17:01 #2
Du kunne jo prøve at bruge et andet program til dine menuer.
http://www.abmedia.dk/video/spruce.htm#help
Der er et her, men jeg kender det ikke så godt, så jeg ved ikke om du får undertekster med, men du kan da prøve.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. marts 2004 - 17:03 #3
http://www.abmedia.dk/video/spruce.htm
Denne er mere præcis :-)
Avatar billede nams Nybegynder
26. marts 2004 - 22:12 #4
Hejsa... det er vist tid til at lukke her.
Sorry jeg har ikke haft så meget tid og har derfor glemt jer :-(
Jeg har valgt at sætte det lidt på standby og har også haft prøvet med den guide i linker til, men har ikke rigtig haft held med resultatet :-(

Lukker og Tak for svaret.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. marts 2004 - 22:13 #5
Du kunne jo også prøve superraiders svar med dvdshrink. Dog vil jeg foretrække den nye version og ikke den gamle som superraider bruger. Den nye er MEGET huartigere.
Du kan finde en guide her:
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Der shrinker du hele DVDen med menuer og det hele.
Norbert.
Avatar billede nams Nybegynder
26. marts 2004 - 23:05 #6
Nu var det jo fordi jeg ville have 2 film på en disk og på den måde få meny der kunne styre disse film, men skal jeg lave enkelte film på disk il jeg klart anbefale dvd2one <---- meget få klik fra et rip og super hurtigt....
Avatar billede norbert Nybegynder
26. marts 2004 - 23:08 #7
Det er skam også et udmærket program. Men er det ikke et betalingsprogram? DVD-shrink er jo gratis :-)
Avatar billede nams Nybegynder
27. marts 2004 - 00:27 #8
Jo det er det dog ;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
27. marts 2004 - 00:30 #9
Jeg har lige hevet en trial ned og det er et MEGET nemt program, så det kan jeg godt forstå du bruger :-)
Avatar billede nams Nybegynder
27. marts 2004 - 11:59 #10
hehe ja der er ikke så meget at tage fejl af der.
meget simpelt og lige til at gå til.