Avatar billede thomasqqq Nybegynder
06. marts 2004 - 18:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

D-link 604.

Hej... jeg har en d-link 604 og den køre kanon. har åbnet porte så jeg kan køre overnet. Nu skal jeg have en anden computer på routeren. hvorfor er portene så ikke åbnet for den?? har prøvet at åbne portene men det er kun den ene der kan køre optimalt. den anden bliver blockeret af firewallen. hvad kan jeg gøre for at de begge kan køre uden om firewallen i overnet?
Avatar billede kenp Novice
06. marts 2004 - 19:10 #1
kan du ikke.
Avatar billede thomasqqq Nybegynder
06. marts 2004 - 19:27 #2
jo. jeg kan godt køre overnet så den køre med fuld hastighed. men det kan den anden ikke. når jeg så prøver at ligge ip'en på den anden computeren ind på routeren virker den anden ikke...
Avatar billede kenp Novice
06. marts 2004 - 19:34 #3
Det jeg mener med at du kan ikke! du kan ikke køre overnet på begge computere samtidig uden at den ene vil være firewalled! da man kun kan åbne en port til en computer ad gangen.
Avatar billede thomasqqq Nybegynder
07. marts 2004 - 11:41 #4
lyder mærkeligt.... og træls-. nå det er der jo ikke noget at gøre ved- mange tak for hjælpen. hvordan giver jeg dig de der point??? har aldrig brugt denne side før. takker for hjælpen
Avatar billede kenp Novice
07. marts 2004 - 11:54 #5
når jeg ligger et svar kan du marker mit navn og så trykke accepter.
Avatar billede brinker Nybegynder
12. marts 2004 - 02:23 #6
sikke da noget pis og fyrer af kenp.
Selvfølgelig kan thomasqqq kører med 2 computer på nettet samtidig.
Kan kører med 4, hvis han vil.
Man skal resete routeren.
Så kører det.
Har selv en D-Link 604, og har skiftet mellem 1 og 2 og 3 computere, flere gange.
Avatar billede kenp Novice
12. marts 2004 - 15:55 #7
brinker! NÅ, hvordan vil du så slippe for at være firewalled! NÅR overnet skal køre SAMTIDIG på flere computere, for det kan du sku ikke!