Avatar billede mac_cab Nybegynder
06. marts 2004 - 18:23 Der er 3 kommentarer

Hvordan laver jeg en stor fil

Jeg vil gerne lave et stor dummy fil - på 60-80 gb. Er der nogen måde at gøre det på unden at sætte computeren til at lave en kopi af de samme filer igen og igen. Det kunne være fedt hvis der var nogle der kente til et program der kunne lave disse dummy filer (fyldet med ingen ting)

På forhånd tak for hjælpen

Mac Cab
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2004 - 02:10 #1
prøv evt. dette:
Åben et word dokument og skriv:
=rand(200,99)
Tryk Enter og vent 3 sekunder...
:-)
Nu får du nok 200 sider tæt beskrevne.
Sæt tallet op og se hvad der sker. Men du får nok svært ved at komme op på 60-80 gb med en simpel tekstfil.

man kan i stedet skrive =rand(3,3) og så kommer der bare 3 linier.
Avatar billede mac_cab Nybegynder
07. marts 2004 - 21:45 #2
tak men det kommer nok til at tag en evighed. Jeg har sat mit DV kamara til computeren og optag et par timers video som nok fylder 30 gb...

Hvis nogen kan lave et program hvor man taster filnavn og størrelse på filen hvorefter filen bliver lavet ville det være perfekt. Det må være rimelig nemt at lave...
Avatar billede henninga Novice
07. marts 2004 - 22:36 #3
Hvad med at lave en zip-fil og fylde et par kopier af din 30GB-film i den.