Avatar billede mijen40 Nybegynder
06. marts 2004 - 15:08 Der er 4 kommentarer

Infrarød problem til Alcatel 735

Jeg har hos Thansen købt ChipIR som er en infrarød interface som tilsluttes til com porten. Jeg kan dog ikke få den til at kommunikere med min Alcatel 735 telefon. Jeg har installeret den infrarøde interface i henhold til anvisningen hos producenten og computeren har også fundet enheden (Windows ME), men der sker altså ikke noget når enheden prøver at finde telefonen. Har nogen en løsning til dette, evt. et forslag til en infrarød enhed som virker sammen med Alcatel 735.
Avatar billede coltmania Nybegynder
06. marts 2004 - 16:21 #1
Har du tændt for den infrarøde port på telefonen ?
Avatar billede mijen40 Nybegynder
06. marts 2004 - 16:38 #2
Ja jeg har tændt den infrarøde port
Avatar billede coltmania Nybegynder
06. marts 2004 - 16:42 #3
Jeg købte en USB ir port her : www.modify.dk og den virkede første gang på XP uden nogen form for opsætning.
Avatar billede coltmania Nybegynder
06. marts 2004 - 16:44 #4
Prøv at sætte baud hastigheden på din ir-port på pc ned.