Avatar billede Shannon Novice
06. marts 2004 - 14:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min maskine VIl ikke vise Chats og spil!

Jeg har problemer med at se visse spil og chats.

Jeg har lige fået dette problem - har førhen godt kunnet det.

Jeg har java scriptet og jeg har aktiveret java og cookies slået til.

Ligeledes har jeg afinstalleret Norton samt symantic firewallen, da jeg hørte fra andre kilder at den kunne forårsage den slags problemer. Så nu har jeg hentet Sygate (firewall) og Kaspersky (antivirus) - Men jeg kan stadigt ikke se spil, eller logge på en almindelig java chat gennem IE.

Der kommer blot en blank side med et lille rødt kryds i øverste venstre hjørne,

Har nogen et bud på hvad min maskines problem kan være ?
Jeg kan ikke selv komme videre.....!!!

KH Shannon
Avatar billede dannyfb Nybegynder
06. marts 2004 - 14:30 #1
Avatar billede Shannon Novice
06. marts 2004 - 15:27 #2
Tak ven - hvad pokker skete der lige der ? Jeg har hentet det pgm mange gang - men åbenbart ikke rigtigt? (måske manglede godkendelsen fra udgiveren)
Meget mystisk - MEN NU VIRKER DET !!!! hurrahhhh

Nu ser testen sådan her ud:
java script: Aktiveret
Javascript version: 1.3
Java: Aktiveret
Java version: 1.4.2_01
Java Producent: Sun Microsystems Inc.
Cookies: Aktiveret

Fortsat god dag.
Shannon