Avatar billede harboe Nybegynder
06. marts 2004 - 14:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gratis internet lagerplads

Nogen der kan give mig adressen til et sted på nettet hvor jeg gratis kan uploade mine filer så jeg har en backup af dem som jeg kan hente fra skole og hjemme.

Det drejer sig ikke om mere end 4-5 mb til word og exel filer.

Jeg har ledt længe efter det og derfor giver jeg 150 point hvis nogen kender et sted.
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2004 - 14:02 #1
1go.dk

frac.dk
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2004 - 14:02 #2
man du kan også kigge her http://www.internetplads.dk/
Avatar billede harboe Nybegynder
06. marts 2004 - 14:02 #3
iøvrigt ved jeg at jeg kan bruge en webmail-adresse men jeg søger en gratis tjeneste der tilbyder gratis backup plads.
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2004 - 14:05 #4
har selv brugt www.1go.dk i et stykke tid og klager ikke
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2004 - 14:09 #5
ellers kunne du prøve http://www.whitehat.dk/
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
06. marts 2004 - 14:16 #6
hmm... er 1go.dk og whitehat.dk osv. gratis "lagerpladser"?

Hvis du kontakter dem er jeg sikker på de ikke er enige om at du bare kan bruge deres trafik på en masse xls, zip, doc filer osv. som fylder vildt meget... trafik er ikke gratis... (og hvis mange gør det samme, er det lige pludselig meget trafik)
Avatar billede nimoha Nybegynder
06. marts 2004 - 14:49 #7
Prøv at kigge her, de er allesammen gratis:
http://www.internetplads.dk/index.php?side_id=12
Avatar billede zenze Nybegynder
06. marts 2004 - 18:11 #8
Hvis du er registreret bruger af Skolekom kan du bruge deres pakkepost:
http://pakkepost.emu.dk/
Avatar billede zenze Nybegynder
06. marts 2004 - 18:13 #9
Som du ser ligger filen(erne) 10 dage, så hvis det er længe nok er det måske en løsning for dig.
Avatar billede pureshit Nybegynder
06. marts 2004 - 19:56 #10
www.znail.com
Bruger det selv, og jeg klager heller ikke! Det er GRATIS, og man kan vist smide 5 MB ind, hvis ikke mere