Avatar billede vioce Nybegynder
06. marts 2004 - 11:37 Der er 5 kommentarer

Opdatering kan ikke finde mit Windows 2K

Jeg er i gang med at opdatere Windows 2000 til Windows XP professional, men jeg har problemer med det...

Jeg starter installationen fra Windows 2000 og vælger opdatering. Den kopierer filer osv. og genstarter så. Når den så starter i DOS og indlæser div. drivere, kontrollerer min hardware konfiguration osv. men når den kommer til punktet "Leder efter tidligere versioner af Windows", giver den en fejlmeddelelse om at den ikke kan finde den Windows installation der skal opgraderes.

Hvad kan jeg gøre for at komme vidre med min opgradering?
Avatar billede hcma Novice
06. marts 2004 - 12:00 #1
er det på en tom maskine, eller har du W2000 installeret ??
Avatar billede cp1 Nybegynder
06. marts 2004 - 12:02 #2
mon ikke det er den samme som her http://www.eksperten.dk/spm/468455
Avatar billede peet-49 Novice
06. marts 2004 - 12:11 #3
Hvorfor afslutter du ikke det ene spørgsmål, før du opretter et nyt af samme??
Avatar billede vioce Nybegynder
06. marts 2004 - 13:18 #4
Jeg har Win2000 installeret
Avatar billede vioce Nybegynder
08. marts 2004 - 11:41 #5