Avatar billede mjj Nybegynder
05. marts 2004 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er du syg og bor i Århusområdet?

Okay, det virker måske lidt underligt, men jeg er lidt desparat og tillader mig derfor at spørge her:

Jeg er journaliststuderende på Danmarks Journalisthøjskole og er i gang med en artikel om HVORFOR VI BLIVER SYGE. Når man ligger derhjemme og hoster og nyser, kunne det være rart at vide om der er en mening med galskaben.

Derfor mangler jeg én, der lige nu ligger syg med forkølelse, influenza eller lignende, og som har lyst til at medvirke i min artikel. Jeg er i Århus, og du skal derfor bo i nærheden. Det handler om at få problemet gjort lidt konkret ved at kunne beskrive hvordan det er at ligge (eller gå rundt) derhjemme og være syg. Artiklen skal kun bruges som "opgave"; den skal altså ikke trykkes i en avis.

Please!?

/mjj
Avatar billede husky Nybegynder
06. marts 2004 - 14:24 #1
Jeg vil da med glæde interviewes via mail eller MSN ..men ellers kan du vel bare opdigte en person ..det finder de sku ikke ud af :)
Avatar billede mjj Nybegynder
06. marts 2004 - 22:50 #2
Det går ikke at digte, husky. :o) De kræver dokumentation (telefonnummer og navn) på de medvirkende, så de i teorien kan tjekke om de findes.

Det er ikke nok at interviewe over mail eller MSN; det skal være "reportage-agtigt", så min opgave er den noget nær umulige at finde én, der er syg, som gerne lige vil have besøg i en times tid... Var det noget?

/mjj
Avatar billede mjj Nybegynder
09. juni 2004 - 22:56 #3
/lukket