Avatar billede dudepres Nybegynder
05. marts 2004 - 13:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny hardware fundet?

Hej,

på 2 af vores computere bliver win xp ved med at meddele at den "har fundet ny hardware" hver gang de genstartes (printer).

Det er ikke den samme printer som skaber problemer, men 2 forskellige.

Rgs
- The Dude -
Avatar billede serverservice Praktikant
05. marts 2004 - 14:03 #1
er de rigtige drivere installeret? jeg mener du kan slå det fra ved at gå i services og disable plug & play.
Avatar billede dudepres Nybegynder
05. marts 2004 - 14:08 #2
Ja begge printere fungere fint heh. Hvor finder jeg lige "services / plug & play"?
Avatar billede serverservice Praktikant
05. marts 2004 - 14:18 #3
under kontrolpanel-administration-services-plug & play. her åbner du den og vælger disable...good luck. Hvis du installerer ny hardware skal du bare enable den igen.
Avatar billede dudepres Nybegynder
05. marts 2004 - 14:35 #4
Ja jeg kan se hvad du mener nu. Dette er dog ikke en specielt holdbar løsning så.... heh ellers tak.
Avatar billede serverservice Praktikant
05. marts 2004 - 14:40 #5
Så skal du lade den køre plug & play installationen færdig.
men der er ikke andre løsninger!
Avatar billede dudepres Nybegynder
09. marts 2004 - 10:15 #6
ingen "rigtig" løsning - lukker