Avatar billede jonasjubii Nybegynder
05. marts 2004 - 09:37 Der er 16 kommentarer

Windows XP SP2 Spørgsmål

Jeg har overvej at installere Service Pack 2 på min computer hvor jeg har Windows XP Pro.

Er der nogen som har erfaring med at have installeret SP2??

Hvad hedder den nyeste version af betaen???

Hvor kan den nyeste version af betaen hentes?????
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 09:48 #1
Avatar billede dinkie Nybegynder
05. marts 2004 - 09:50 #2
Punkt 1: hvorfor installere SP2 i en beta med mindre du har en valid grund til at skulle teste funktionalitet og så videregive info til Microsoft om evt fejl og mangler?

Punkt 2: Du kan kun få beta versionen lovligt hvis du har aftale med MS og at du er tester - så alt i alt er der ikke nogen der kan give dig et link hvor du kan DL den.
Avatar billede dinkie Nybegynder
05. marts 2004 - 09:51 #3
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 09:58 #4
Avatar billede dinkie Nybegynder
05. marts 2004 - 10:02 #5
Ok. Jeg mente bare MS kun frigiver betaer til deres tilmeldte testere. Det gør det jo ikke lovligt blot fordi du kan DL den andre steder på nettet.

Man kan jo undre sig over at MS ikke selv har et link til at DL fra hvis det er lovligt..
Avatar billede jonasjubii Nybegynder
05. marts 2004 - 10:15 #6
Hvad hedder den nyeste beta version??????

Er der nogen som har installeret SP2
Avatar billede dinkie Nybegynder
05. marts 2004 - 10:35 #7
magictouch > http://www.betanews.com/article.php3?sid=1069406403

I flg. den ser det ikke ud til at være lovligt for andre end dem der er med i beta programmet at erhverve sig SP2.
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 10:46 #8
De  er fra: November 21st, 2003, 4:20 AM
Jeg er i gang med at DL fra det link jeg lagde, hvis det virker, vil jeg spørge admin/coadmin hvad de siger til det-ok?;)
Avatar billede summer Mester
05. marts 2004 - 11:07 #9
Den "originale" sp2 kommer først til sommer.
Avatar billede resten Nybegynder
05. marts 2004 - 15:13 #10
Jeg har kørt med sp2 helt uden problemer.
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 15:18 #11
resten> kører du med engelsk udgave?
Avatar billede resten Nybegynder
05. marts 2004 - 15:20 #12
Jeps ang xp kører jeg med UK/DK :)
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 15:23 #13
Ok, jeg hentede en fuld udgave af sp2 fra linket ovenfor, de har så fjernet den nu! og ville installere, men da jeg har dansk, ville den ikke pga. sproget;(
Avatar billede resten Nybegynder
05. marts 2004 - 15:26 #14
Nej den virker ikke på andre versioner end UK men jeg har nu altid kørt med dobbelt version af xp (UK/DK) udover de andre versioner af windows men også har fået klemt ind på maskinen :)
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 15:29 #15
Ka´du selv være der*G*
Avatar billede resten Nybegynder
05. marts 2004 - 15:39 #16
Ja det går :)

Men det er blevet nemmer at lege med mange systemer samtidig efter Microsoft Virtual PC er kommet på banen.

Men nu skal jeg heller ikke spamme spørgsmålet mere...