Avatar billede duck35 Nybegynder
05. marts 2004 - 00:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Iexolorer medført fejl i kernell32dll

Når jeg er på nettet kommer denne fejl ret tit
Internet explorer har medført en fejl i kernell32.dll internet explorer lukkes.
selv om jeg klikker på luk i dialogboksen så lukker den ikke, trykker jeg crtl/alt/del  sker der intet, jeg kan sagtens bare hive dialogboksen ud til siden og arbejde videre på pc´en, crcl/alt/del virker stadig ikke, eneste måde jeg kan finde ud af at slippe af med dialogboksen på er ved at genstarte pc´en
Hvad gør jeg ved fejlen ?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2004 - 00:44 #1
Jeg tror godt jeg tør vove at påstå, at fejlen er Windows!
Avatar billede duck35 Nybegynder
05. marts 2004 - 00:50 #2
Windows me, og hvad gør jeg så ved den ?
Avatar billede avj Nybegynder
05. marts 2004 - 00:56 #3
geninstallerer
Avatar billede duck35 Nybegynder
05. marts 2004 - 01:36 #4
det er ikke mange dage siden den er "overinstalleret" og en fuldstendig ominstallation er jeg ikke meget for !
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 07:44 #5
Nu skriver du ikke hvilket styresystme du har, men her er en side med mulige årsger:http://www.all-windows.com/kernel32.html
Avatar billede hcma Novice
05. marts 2004 - 10:14 #6
magictouch >>  WinME  (05/03-2004 00:50:10)  ;-)
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 10:18 #7
catbody>godt du er vågen*G* så er linket ikke helt ved siden af;)
Avatar billede hcma Novice
05. marts 2004 - 10:24 #8
magictouch >>  nemlig, linket ser ud til at være ok
Avatar billede duck35 Nybegynder
05. marts 2004 - 13:35 #9
ja der står jo (som jeg også har fundet andre steder) at mulige årsager kunne være Mc Afee eller gator, jeg har bare norton 2004 og ikke gator *G* men så er der jo også link til en liste over mulige fejl, spændende lige fra køler,ram, til en curropt kernell32.dl  , der er også ting man kan prøve med at tilføje linier til win.ini filen og andet godt, det er lidt som at skyde i blinde *GG* men et godt link så du får point´ne magictouch hvis du lige ligger svar  c",)
Har nu e anelse om at min norton 2004 har skylden, da problemet opstod første gang amme dag som norton var installeret ! det er så det dårlige ved nye programmer, lettere at finde fakta om problemer med ældre programmer *G*
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. marts 2004 - 14:46 #10
Tak for roserne;) om det lige er Norton ved jeg ikke, men hvis du kører de tjek igennem på den side her, får du en super ME: http://www.annoyances.org/exec/forum/winme/r1074242658#Standard intro
Avatar billede duck35 Nybegynder
05. marts 2004 - 15:03 #11
Tak for det sidste link der´ , der er også en memery test kan jeg se, og det kunne jo også være problemet  c",)