Avatar billede worrax Nybegynder
04. marts 2004 - 21:55 Der er 1 kommentar

Skærm virker ikke

Hej,

Jeg har en palm m505 men der er bare et lille problem.
Der sker tit det at man lige pluslig ikke kan "trykke" på skærmen... hvis i forstår. altså de 6 knapper som sidder på pdaen virker fint... men man kan altså bare ikke trykke eller gøre noget på displayet....  nogle gange kan der gå op til en dag før det virker igen... hvad kan der være galt?... og hvordan kan jeg få det lavet..
Avatar billede psycho-cool Nybegynder
25. maj 2004 - 13:50 #1
Lyder som en fejl...! i din palm! ved ikk helt hvordan du får det ordnet... måske en opdatering hvis det kan være det..! ellers skal den byttes..!

MS