Avatar billede jronnow Nybegynder
04. marts 2004 - 21:15 Der er 11 kommentarer

Nogle sider kan ikke vises efter jeg har fået trådløst netværk

Hej

Er der nogen, der kender til nedenstående probelem?

Efter jeg har fået trådløst netværk er der nogle Internet sider som ikke kan vises. F.eks. http://www.jubii.dk/ og http://messenger.msn.com/

Hvor er det parameter som står forkert?
Avatar billede nmh Nybegynder
04. marts 2004 - 21:23 #1
Prøv Jubii med IP-adressen istedet:
http://212.112.141.240/
Virker det?
Avatar billede jronnow Nybegynder
04. marts 2004 - 21:25 #2
Nej - det virker heller ikke
Avatar billede nmh Nybegynder
04. marts 2004 - 21:29 #3
Det kan ske, at man er afsondret fra visse dele af nettet i en periode.
Får du samme fejl, som hvis du skrev www.abekat123.dk f.eks.?
Avatar billede jronnow Nybegynder
04. marts 2004 - 21:33 #4
Ja - jeg får samme fejl på www.abekat123.dk.

Fejlen opstår såsnart jeg anvender trådløst netværk. Forbinder jeg min router med et kabel er der ingen problemer.
Avatar billede nmh Nybegynder
04. marts 2004 - 21:35 #5
Er det en trådløs router, eller er det et accesspoint, du har tilsluttet en almindelig router?
Avatar billede jronnow Nybegynder
04. marts 2004 - 21:38 #6
Uha det er jeg ikke så stiv i. Det er en linksys BEFW11S4, hvis det siger dig noget?
Avatar billede jronnow Nybegynder
04. marts 2004 - 21:42 #7
Uha det er jeg ikke så stiv i. Det er en linksys BEFW11S4, hvis det siger dig noget?
Avatar billede nmh Nybegynder
04. marts 2004 - 21:46 #8
Jo, det er en trådløs router med porte til at tilslutte computere med kabler.
Jeg kan ikke komme på noget lige nu, men der er nogle, der ved meget mere end jeg om din linksys-router. Så mon ikke du om lidt får hjælp.
Jeg tænker over det og vender tilbage, hvis jeg finder på noget.
Avatar billede jronnow Nybegynder
04. marts 2004 - 21:47 #9
OK - tak for hjælpen indtil videre :-)
Avatar billede kenp Novice
04. marts 2004 - 22:20 #10
Det kan være at forbindelsen mellem dit trådløsenetkort og router er for dårlig så den mister forbindelsen! (bare en tanke)
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
05. marts 2004 - 10:40 #11
Hvor meget kan du når du bruger den trådløse del? Er der nogen sider du kan komme på?
Har du selv været inde og sætte noget op i routeren???