Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
04. marts 2004 - 21:13 Der er 6 kommentarer

Windows XP 64-Bit Edition for 64-Bit Extended Systems

Jeg har lige installeret Windows XP 64-Bit trial-version, men jeg kan ik finde en driver til mit "Geforce FX 5900 Ultra" der virker og der er jo ik meget ved dette windows hvis jeg ik kan køre 64-Bit. :(

Er der nogen der ved hvor jeg kan få en driver der virker så jeg kan køre 64-Bit???
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2004 - 21:18 #1
Har du prøvet driver version 52.16 ?

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede haverslev Novice
04. marts 2004 - 21:28 #2
Du skal installere denne driver til 64 bit versionen:
http://www.nvidia.com/object/winxp64_53.04
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2004 - 21:33 #3
Ja okey men 52.16 skulle også virke på 64-bit systemet.
Avatar billede haverslev Novice
04. marts 2004 - 21:36 #4
resten> har dårlig erfaring med den, på FX kort - den anden virker 100%
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
04. marts 2004 - 21:43 #5
jeg har prøvet bægge drivere og de kommer med samme fejl:

1: under installationen kan den ik installere "C:\Windows\System32\Nvcpl.dll, Nvmctray.dll, Nvwdmcpl.dll.

2: når den lige er kommet ind i windows efter jeg har genstartet så genstarter den igen og sådan bliver det ved. Jeg kan kun stoppe dette ved at gå i fejlsikret tilstand og afinstallere driveren igen!
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
05. marts 2004 - 09:02 #6
Hvad er forskellen præsis på den driver windows 64bit installere og den man henter på Nvidia.com?