Avatar billede basco Nybegynder
04. marts 2004 - 20:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til Creative WebCam NX Pro

Har sat det til USb port, og software(driver) er installeret men WindowsXP "nægter at se nogen driver ... hvad kan jeg gøre ??

Ved godt at Creative dri8ver ikke er signeret til XP, men det kan vel ikke nægte Webcam at fungere !?

Under Hardwarenedheder står den som "!" (gul) og jeg kan ikke opdatere driveren...

Nogen forslag ?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
04. marts 2004 - 20:54 #1
Prøv at hente nyeste driver hos Creative her:
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=7109
Avatar billede basco Nybegynder
04. marts 2004 - 21:29 #2
Fandt fejlen.... havde "glemt" reglen vedr. brug saf USB port - hvade sat webcam til for tidligt, men tak for linket
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
04. marts 2004 - 21:34 #3
Lyder godt, det er noget skrammel at man skal tilslutte omvendt med USB i modsætning til alt andet gejl.
Avatar billede kloster Nybegynder
19. maj 2004 - 15:17 #4
Det er en kendt fejl at NX Pro og NX Ultra ikke virker ved bredbånd og XP