Avatar billede nabaz Nybegynder
04. marts 2004 - 18:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vil fjerne bootscreen

Jeg har installert den program der hedder xpstyle findes på themexp.org
Så skiftede den min baggrund og start knappen osv..
Så nu når jeg tænder på for computern så kan man vælge mellem to.
Enten windows home edition
eller windows home edition (bootscreen)
Hvordan kan jeg fjerne bootscreen så computern starter selv op uden jeg trykker Enter på en af dem.
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. marts 2004 - 18:58 #1
Ind i msconfig-boot ini. flueben i SOS så burde en af dem forsvinde
Avatar billede nabaz Nybegynder
04. marts 2004 - 19:17 #2
vil du være venlig og forklar mig hvor det er henne.
Jeg forstår intet af det du har skrevet..
Avatar billede viciodk Praktikant
04. marts 2004 - 19:21 #3
start -> kør -> skriv msconfig -> enter -> fanebladet boot.ini
fjern så det ekstra styresystem/menuen
Avatar billede nabaz Nybegynder
04. marts 2004 - 19:28 #4
Den vil ikke fjernes. Der er ikke noget slette knap. Og når jeg vælger den der hedder windows home edition (bootscreen)og sætter flueben i SOS så genstarte pcen så er den der på stadigvæk
Avatar billede nabaz Nybegynder
04. marts 2004 - 19:40 #5
Er i stadig online??
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. marts 2004 - 19:47 #6
Ok, så er det ikke en screen du skal have væk, så er det hvilken xp der skal startes- ind i mscongig (igen) og boot ini, der kan vælge hvilken der skal starte, f.eks: windows home edition, markerer du, og tryk på benyt som standard
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. marts 2004 - 17:22 #7
Jeg kan ikke få den til at virke..
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. marts 2004 - 17:26 #8
Den vil ikke fjernes. Jeg vil slette den helt så den er helt væk.
Avatar billede c-holst Novice
05. marts 2004 - 17:33 #9
inde i msconfig under fanebladet start. der er sikkert også noget du kan fjerne fluebennet fra. du kan evt kopiere listen herind, så kan vi gennemgå den for dig.
Det er dog relativt harmløse skader du kan lave inde i fanebledet start, så prøv dig lidt frem. Start med de ting og filer du tror det kan dreje sig om.
Avatar billede nabaz Nybegynder
06. marts 2004 - 11:22 #10
Den virker nu. Men faktisk har de ikke været det i sagde.
Man skulle slette det hele fra programet man lav det med.
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. marts 2004 - 11:44 #11
Ok;) lav selv et svar og accepter det.
Avatar billede nabaz Nybegynder
06. marts 2004 - 11:59 #12
ok