Avatar billede rucer Nybegynder
01. februar 2001 - 14:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Loadmovie

Hej derude

Jeg har været inde og se under load movie. der er der en der spørg hvordan man laver en loadmovie. han har fået svar. Men nu kommer mit spørgsmål, hvilken action skal man sætte if (_framesloaded==_totalframes) {
    gotoAndPlay (\"Scene 1\", 1);
} else {
    gotoAndPlay (1);
}

ind.
Avatar billede mgade Nybegynder
01. februar 2001 - 15:08 #1
Enten HAR jeg fået influenza - eller også er det sort! Hvis det refererer til et gammelt spørgsmål - hvilket nummer har det så?

Hvad skal den action du spørger om lissom gøre?
Avatar billede rucer Nybegynder
01. februar 2001 - 15:10 #2
den skal loade min film indtil den rigtig film er klar
Avatar billede rucer Nybegynder
01. februar 2001 - 15:12 #3
altså, jeg har lavet en film som skal være fremme imens den rigtige film gør sig klar
Avatar billede rucer Nybegynder
01. februar 2001 - 15:14 #4
Hjælp mig!!! jeg hved ikke hvad jeg skal gøre.
Du kan tjekke min Hjemmeside på www.kvp.subnet.dk

hilsen Rucer=kasper
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. februar 2001 - 15:19 #5
Det er nemt, du skal bare lave en loadMovieNum(\"dinfilm.swf\",1), hvor 1 angiver din level. Kommandoen lægger du på din knap.

/per
Avatar billede mgade Nybegynder
01. februar 2001 - 15:21 #6
Nåee. Hmm Preloadere er der da masser af på Flashkit fx?

Jeg har hygget mig med en lang preloader af FlashGuru, men må hellere overlade til andre at forsøge at forklare hvad i h*lvede den laver! :-)

Sorry - stigende opmærksomhed på den influenza jeg tror der er i anmarch!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. februar 2001 - 15:21 #7
Er det noget du vil give point for?

/per
Avatar billede rucer Nybegynder
03. februar 2001 - 11:45 #8
Kan i ikke forklare jer lidt bedre jeg er ikke så god i nu. Hvis der er nogle af jer der ved hvordan man laver et chat sted i flash må i også gerne skrive.

/
Kasper