Avatar billede killermaid Nybegynder
01. februar 2001 - 14:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brother HL-10V Printer

HJÆÆÆÆLP !!!
Jeg mangler desperat en manual til denne printer, den virker fint, man skal bare trykke på \"Continue\" og så printer den.
Men den kommer med en fejl 17: Letter Size, Change Paper... Umidelbart kan jeg ikke fjerne dette, men kan du ? evt. uden manual ? Det ville være en del federe hvis den kunne printe uden at skulle trykke på en knap :)
Avatar billede pou_vad Nybegynder
01. februar 2001 - 14:52 #1
Du skal ændre din driver opsætning, så den default printer ud på A4 istedet for Letter
Avatar billede killermaid Nybegynder
01. februar 2001 - 22:47 #2
DOOOOH:...... Det burde jeg slev have kunne regne ud... Men man kan jo ikke altid huske det hele.

Pou_vad, du er 60 point rigere.