Avatar billede cokemon Nybegynder
04. marts 2004 - 15:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pris på dette site

Hvad er dette site ca. værd?
Http://aalborg-flyers.dk
Siden er lavet i php og der er admin del med
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. marts 2004 - 15:39 #1
Markedsprisen for sitet vil nok være mellem 6000 og 11000,-

Dog (hvis jeg må) vil jeg gerne lige kommentere, at siden kunne sælges for mere, hvis designet blev lidt mere sammenhængende ... Du har et pænt logo / header -- men indholdet - sort tekst på grå baggrund - det bør kunne gøres bedre...

Derudover så ville jeg helt klart ønske en regulær forside--- Det med bare at sende brugeren ind på nyhedssiden med det samme -- den er ikke helt god - især fordi loadtiden er ret dårlig (jeg har en 2 mbit linie og alligevel kan jeg mærke en seriøs forsinkelse, når jeg vælger de forskellige menu-punkter....)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. marts 2004 - 15:42 #2
derudover så holder det ikke at klaske et HTML dokument inden i et andet... - sagt mildt, så er der rod i koden...

din struktur er (eksempel er gæstebog)
<html>
  <body>
    <table>
      <tr>
        <!-- HER GÅR DET GALT - SIKKERT EN INCLUDE AF ET HELT HTML DOC. -->
        <html>
          <body>
          ...
          </body>
        </html>
        <!-- -------------- -->
      </tr>
    </table>
  </body>
</html>
Avatar billede cokemon Nybegynder
04. marts 2004 - 15:50 #3
Jeg sidder selv på 10 mbit.. og siden er også sløv her .. men det er dem der hoster siden der har en laggy forbindelse desværre.. og ja ups .. det med at include et helt html dokument har jeg hvis lige overset :\ kunne være jeg lige skulle rette det :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. marts 2004 - 15:57 #4
det kunne du f.eks. -- Men at blive kvit med den store grå boks burde også være en prioritet :-))

Hvad kan dit admin-system i grove træk ..  Jeg antager at det er noget med
* oprettelse af nyheder
* oprettelse/sletning/flytning af spillere
* moderation af gæstebog (slettelse af upassende indlæg)
* indtastning af resultater (dvs. automatisk generering af scoreboard)
* oprettelse/sletning/flytning af events i kalenderen
* oprettelse/sletning/kategorisering af links

hvor meget af overstående kan dit admin-system ???
Avatar billede cokemon Nybegynder
04. marts 2004 - 16:09 #5
Admin systemet kan:
oprettelse af nyheder
oprettelse/sletning/flytning af spillere
moderation af gæstebog (slettelse af upassende indlæg)
indtastning af resultater (dvs. automatisk generering af scoreboard)
oprettelse/sletning/flytning af events i kalenderen (ikke endnu men er ved at blive kodet)

Jeg startede med at lave baggrunden hvid.. men det kunne ham som skal bruge siden ikke lide.. han kan bedere lide den som den ser ud nu.. og kunden har altid ret :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. marts 2004 - 16:18 #6
at kunden altid har ret, har du selvfølgelig ret i :-)

Mit bud ligger stadig omkring 6-11000 ex moms ... selvfølgelig kan prisen jo variere altefter, hvor brugervenligt systemet er osv... Men i det store hele, så ligger det deromkring...
Avatar billede cokemon Nybegynder
04. marts 2004 - 16:21 #7
Jeg takker for din hjælp :) og acceptere dit svar :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
04. marts 2004 - 16:58 #8
Et bud fra mig ville være 500 ,- :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. marts 2004 - 16:58 #9
loadhead >> og hvad baserer du den uhyggeligt lave pris på ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2004 - 17:13 #10
Højst 2000 kr...
Dårlig programmering og der findens 1.000.000 gratis CMS sustemer hvor man kan gøre det samme i, og hvor det vil se bedre ud.

Men hvis du selv har lavet det, så er det en god start.. fortæt bare
Avatar billede 123design Nybegynder
10. marts 2004 - 18:27 #11
Ja hvis jeg skulle lave sådan et site ville jeg tage ca. 2500,- kr.

Daniel Kjær
123design - Media
http://123design.dk