Avatar billede alange Nybegynder
04. marts 2004 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

outlook 2003 flere smtp serverer

Hej,

Jeg bruger Microsoft Outlook 2003. Jeg har en bærbar computer som jeg ofte tager med mig rundt. Når jeg er hjemme skal jeg bruge en slags smtp server for at sende mail og når jeg er på skolen eller arbejde skal jeg bruge nogle andre. Server for indgående mail og konto indstillingerne er altid de samme.

Lige nu går jeg ind i konto instillinger og ændre min smtp server hver gang jeg ønsker at sende mail. selvfølgelig kun når jeg flytter mig fra skolen til et nyt netværk med en anden udbyder.

Jeg er klar over at jeg kan lave flere konti og når jeg så afsender en mail vælge hvilken konto jeg vil bruge. det virker! men det ville jo være nemt hvis jeg kunne lave en konto og have flere smtp serverer skrevet ind.

kan det lade sig gøre?

håber i forstår mit spørgsmål.

/Andreas
Avatar billede donfunk Nybegynder
05. marts 2004 - 09:40 #1
Har du dikteret for Outlook , hvilken E-mail konto den skal bruge pr. default?
Avatar billede alange Nybegynder
17. marts 2004 - 12:48 #2
a