Avatar billede it-it Nybegynder
01. februar 2001 - 14:05 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Feedback (nyt design)

Hej.

Jeg har lavet lidt om på mit design af min website, da der måske nok var lidt for meget flash 5 bevægelse over den.

Er der nogen som vil fortælle deres seriøse mening omkring den nu, hvor den er blevet lidt mere rolig?

Der er 250 point til det bedste (ikke nødvendigvis positive svar).

www.mitzie.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 14:08 #1
Hallo... er det ikke din bruger nummer 3?
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. februar 2001 - 14:14 #2
Jeg syntes at den er blevet meget bedere end den forrige version - men jeg savner stadig lidt frække farver hist og pist !
jeg syntes også godt at du kunne lave lidt mere ud af dine scrollbare - de forsvinder et kort øjeblik efter at man har klikket på dem, det skal de ikke og så kunne man også evt. animere teksten som om den bliver scrollet - istedet for bare at skifte !
Men den er blevet bedere !
Avatar billede it-it Nybegynder
01. februar 2001 - 14:18 #3
< stroehm.

Det er ikke scroll knapper mere, det har jeg droppet da jeg syntes at det så lidt rodet ud med teksten som delte sig på en underlig måde.

Kanpperne er almindelige kanpper som loader en ny fil ind pr. klik.
Avatar billede prodic Mester
01. februar 2001 - 14:26 #4
Hvor mange er I om at lave Mitzie.dk - den har da været oppe et par gange med forskellige brugernavne....
Avatar billede diktator Nybegynder
01. februar 2001 - 14:29 #5
Lige et førstehåndsindtryk herfra ::

1) Hvor i landet bor du?
2) du bruger pile (væltede trekanter) -de kunne godt misforstås som om der er undermenuer
3) triste farver - den kunne godt bruge lidt \'pep\'
4) Ingen validering på din kontaktform
5) Du har en masse referencer på uddannelser, men ingen henvisninger??

/D!ktator

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. februar 2001 - 14:35 #6
Som Parazite skriver... Du har flere brugere!!! Forvent ikke længere hjælp før du får rettet op på det.

/Nikolaj
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 14:44 #7
Indtil videre er det it-pigen, mitzie og altså it-it. Hvorfor ikke bare tjene point på lovlig vis i stedet for at oprette nye igen og igen?
Avatar billede it-it Nybegynder
01. februar 2001 - 14:47 #8
Jeg har kun en bruger! Men har skiftet navn iforbindelse med min nye e-mail adresse.
Avatar billede it-it Nybegynder
01. februar 2001 - 14:48 #9
Jeg har aldrig givet point til mig selv. Chek det selv!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 14:50 #10
Det var zq da nok den rådneste grund til at skifte navn! Du kan nemt ændre det i dine indstillinger. Men du havde måske ikke point nok til endnu en vurdering af din - for øvrigt langt fra kønne - side?
Avatar billede prodic Mester
01. februar 2001 - 15:20 #11
gad vide om der var en der fik kolde fødder og hurtigt skulle af med de 250 point?
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. februar 2001 - 15:28 #12
>>mitzie
Man burde da kunne simulere at de scrollede så ?
- desuden kan man sagtens få evalueret sin hjemmeside for fære points - og hvis man spare lidt på dem har man brug for færre profiler her på eksperten.

>> prodic
Ja det gik pludselig lidt hurtigt med pointsne !
Avatar billede prodic Mester
01. februar 2001 - 15:37 #13
Stroehm->Det gik lige en tand for hurtigt til at være normalt. :-) - men er man mon normal med flere brugernavne
Avatar billede diktator Nybegynder
01. februar 2001 - 15:44 #14
:: Jeg ville også have svaret, at den var meget pænere end den forrige version, så var det måske mig der havde fået pointene...?  ;-)
:: Men jeg var ikke klar over at \'it-it-pigen-mitze-whatever\' havde stillet spørgsmålet før ....
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. februar 2001 - 16:35 #15
et eller andet sted kan jeg godt forsatå folk som ikke er hardcore brugere eller særlig interesseret i eksperten politiken, de vil have lidt hurtig hjælp uanset prisen - og de har intet forhold til pointsystemet og æren - så de opretter da bare nye profiler efter behov !
Men hvorledes vi lidt mere fanatiske brugere undgår dette ved jeg ikke ???
Men hvor er eksperten efterhånden - de giver points for klik på bannere ???
Avatar billede pstric Nybegynder
01. februar 2001 - 17:03 #16
cecilie>> Hvad er det her http://www.eksperten.dk/spm/45570 ?
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 22:56 #17
stroehm : Well, deres clickrate er vist ikke helt høj nok til at holde det hele kørende med et pænt overskud. Husk at eksperten har 2 fuldtids ansatte til at stå for programmeringen, og de skal jo gerne have lidt for det.

Alle : KLIK PÅ DE BANNERE! :o)