Avatar billede snejbjerg Nybegynder
04. marts 2004 - 10:13 Der er 10 kommentarer

Links til gode Photoshop sider. Omhandlende foto behandling.

Synes mange af de før nævnte links er til oprettelse af buttons osv..

Mangler gode sider til redigerings teknikker med photo's.

I samme henseende kunne jeg godt tænke mig at vide hvorledes man fader to billeder sammen.. altså sådan de nærmest morpher over i hinanden.
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
04. marts 2004 - 10:15 #1
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
04. marts 2004 - 10:15 #2
En side jeg har brugt utroligt meget..
Avatar billede snejbjerg Nybegynder
04. marts 2004 - 10:16 #3
Den side er jo ikke andet en tekst - og knapper.. + lidt mere..
Ikke meget om avanceret foto redigeringsteknikker.
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
04. marts 2004 - 10:18 #4
Ikke avanceret nok.. det er den eneste side jeg kender.. beklager
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2004 - 10:21 #5
snejbjerg - gå ned på dit lokale bibliotek og hør om de kan skaffe bogen photoshop classroom in a book. og så lærer du stille og roligt de forskellige værktøjer at kende og så giver det sig selv hvordan  du laver det :)
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
04. marts 2004 - 10:22 #6
http://www.eksperten.dk/spm/168041
Har du set på det spørgsmål?
Avatar billede sonnic Juniormester
04. marts 2004 - 12:25 #8
snejbjerg> du kunne måske finde dett du søger på http://www.villysonnichsen.dk/menu.html
Under Lag og sammenkopiering.
Avatar billede lybech Nybegynder
04. marts 2004 - 17:14 #9
sådan... kunne ikke lige finde den.. http://www.bluesfear.com/tutorials/Blending.php....
Avatar billede sonnic Juniormester
06. april 2004 - 17:01 #10
Fandt du hvad du søgte ?

villy