Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
04. marts 2004 - 09:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fra VHS bånd til digital.

Jeg har et klip på et vhs bånd på omkring 2 min. som jeg gerne skulle have overført til min computer i fx mpeg, mpg, avi - form eller lignende.

Kan dette gøres gratis?
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
04. marts 2004 - 10:07 #1
hmmm jaaa hvis du har et tvkort eller et grafik kort med tv-in på eller kan det ikke rigtigt lade sig gøre.....
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
04. marts 2004 - 10:12 #2
Okay, hvis jeg så tilslutter videoafspilleren til tv-in og tænder computeren :O) skal jeg så bruge et specielt program, og i så fald hvilket?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2004 - 11:08 #3
Avatar billede kopenhagener Nybegynder
04. marts 2004 - 16:14 #4
Avatar billede henninga Novice
04. marts 2004 - 22:46 #5
Hvis du har Windows XP kan du benytte det indbyggede program Movie Maker.
Avatar billede henriksp Nybegynder
20. april 2004 - 12:34 #6
Jeg bruger selv en anden metode. Jeg optager VHS signalet paa mit DV-kamera og overfoerer derefter til harddisken via firewire. Men det er fordi jeg ikke har et capturekort.