Avatar billede schmied Nybegynder
04. marts 2004 - 09:47 Der er 10 kommentarer

Oversættelse af stor hjemmeside til både Engelsk og Tysk

Hej,

Vi har en rimelig stor hjemmeside som vi er i gang med at få lavet dynamisk (den har før været 100% statisk) og på den nuværende side er der mange sider som bare skal flyttes med over på det nye site. Problemmet er at det nye site skal køre i både Dansk, Engelsk og Tysk og vi har brug for at få oversat fra Dansk til både Tysk og Engelsk.
Lige her og nu er det en stor opgave som skal løftes. Der vil løbende komme nye sider som skal oversættes så det er et krav at du er villig til at fortsætte når den første del er overstået.
Vi vil selvfølig foretrække at du er perfekt til både Tysk og Engelsk, men hvis du kun behersker det ene så er det også ok: :-)
Hvis vi vælger at det skal være dig så vil jeg maile dig nogen html-filer som skal oversættes, så vi kan bedømme det inden det blive en aftale.

Det er selvfølig mod betaling!

Vi stiller følgende krav til dig:

- Du skal være god til teknisk Tysk eller Engelsk
- Skrive Tysk eller Engelsk perfekt.
- Have grundliggende kendskab til HTML, .NET og C-Sharp
- Villig til at løbende oversætte for os.

Med venlig hilsen

Bjarne Pedersen.
Avatar billede holgergluesing Nybegynder
04. marts 2004 - 10:01 #1
Hej,

Idet jeg kan svare bekræftende på (næsten) samtlige krav - vil jeg gerne høre nærmere til opgave / deltage i testen.

Benyt venligst følgende mailadresse hgl@post8.tele.dk

Tak.

Med venlig hilsen

Holger Glüsing
Avatar billede schmied Nybegynder
04. marts 2004 - 10:02 #2
Hej Holger

Fint nok, jeg skriver dig op til testen. Skal det være både i Engelsk og Tysk eller...??
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2004 - 13:16 #3
Jeg vil gerne høre mere om, hvad siderne mere præcist handler om.

Lidt om mig:
  BA i engelsk med to linifag: Teknisk Engelsk og Sproglig Informatik
  Grundigt kendskab til HTML/XHTML
  Grundlæggende kendskab til .NET og C#

ole@sandbox.adsl.dk

Med venlig hilsen

Ole
Avatar billede schmied Nybegynder
04. marts 2004 - 13:24 #4
Hej Ole

Jeg skal nok kontakte dig inden for et par dage med mere om opgaven.
Avatar billede holgergluesing Nybegynder
04. marts 2004 - 13:50 #5
Hej Bjarne

"JA" ... jeg vil gerne prøve kræfter med udfordringen både på tysk og engelsk.

Med venlig hilsen

Holger Glüsing
Avatar billede schmied Nybegynder
10. marts 2004 - 09:12 #6
Hej,

Oversættelsen bliver desværre noget forsinket, da det firma som skulle lave vores hjemmeside er gået bankerot :-(
Vi skal først have fundet en/flere som er kanongode til C# og som kan få overblik over et stort projekt.
Men jeg skal nok vende tilbage når det bliver aktuelt, men det kommer nok til at tage 2-3 uger endnu.

Jeg håber at i ikke har noget imod at vente :-)

Bjarne
Avatar billede klasus Nybegynder
12. marts 2004 - 21:07 #7
Hej,
2 sproglig korrespondent (engelsk & tysk) 18 års erfaring med auto- og maskinteknik i begge sprog, vant til oversættelser af homepages til brug for asp-sider samt 10 år som IT-ansvarlig med ditto for hhv. hjemmeside og intranet.
Hvis du mener det er interessant er du velkommen til at sende test på klasus_10@hotmail.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
16. marts 2004 - 18:02 #8
jeg vil gerne se en side før vi kan give bud...vi er eksperter i hi-tech translation!
Avatar billede schmied Nybegynder
18. marts 2004 - 11:08 #9
Hej Holger og theprofessor

Kan jeg ikke få din email adresse så vil jeg sende dig et dokument som skal oversættes til enten engelsk/tysk eller både engelsk og tysk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 18:13 #10
OK Sende den i tekst form til:

headhunter@dkmail.zzn.com