Avatar billede zikzaka Nybegynder
01. februar 2001 - 13:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Eudora

Er der nogen der kan give mig en detaljeret beskrivelse på hvordan man sætter en hotmail-account op i Eudora 5.02? Ellers hvis en vil kontakte mig på icq# 71615329, så ville det være herligt!
Avatar billede birkis Nybegynder
01. februar 2001 - 17:50 #1
Jeg trodde det var kun i Outlook Express man kunne ha Hotmail-konto...??
Avatar billede h2ns Nybegynder
02. februar 2001 - 11:15 #2
Hej zikzaka!
Det er ikke muligt at hente Hotmail fra det ellers glimrende Eudora. Grunden er her (sakset fra Eudora.com):

If you have a web based e-mail account, you will have to check to see if it also supports POP3 connections. Most do not - but some do (like Eudoramail.com or Yahoo.com). Hotmail (owned by Microsoft) only allows you to use a Microsoft product to check your Hotmail.
Avatar billede h2ns Nybegynder
15. februar 2001 - 11:16 #3
Skal vi ikke snart ha\' lukket dette sprgsm. og ha\' uddelt nogen point? 8-)
Avatar billede zikzaka Nybegynder
15. februar 2001 - 20:23 #4
Nu har jeg fået oprettet en Eudoramail konto, men når jeg har sat den op i mailprogrammet Eudora 5.02 siger den jeg ikke har adgang til denne service!!! Jeg har installeret og betalt for det! h2ns hvis du har et svar så får du squ dine point!
Avatar billede h2ns Nybegynder
15. februar 2001 - 21:17 #5
Øhhh... Jeg har da svaret på dit spørgsmål?

Nå, men du bliver lige nødt til at forklare din nye problemstilling lidt mere.