Avatar billede olh Nybegynder
01. februar 2001 - 13:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lukket konferencer

Er der nogle der kender til hvor man kan få en lukkker konfrerence ude på nettet.
Jeg kender Skolekom, men er der søgemaskiner elller andre stedet hvor man kan få lov til at oprette dem.
Med venlig hilsen
OLH
Avatar billede disky Nybegynder
01. februar 2001 - 13:42 #1
hvad har søgemaskiner med konferencer at gøre ???
Avatar billede olh Nybegynder
01. februar 2001 - 13:46 #2
Der er oplyst til mig at nogle søgemaskiner  havde den mulighed, eks. jubii eller orfir. men det har ikke været muligt af find disse steder
Avatar billede disky Nybegynder
01. februar 2001 - 13:47 #3
okay på den måde.

Nu er jubii og ofir jo andet end søgemaskiner, helt korrekt er de portaler.

Men jeg har heller ikke selv mødt konferencer de steder.
Avatar billede masterblaster Nybegynder
01. februar 2001 - 14:00 #4
...du kan finde en del af dem på www.totalfreestuff.com under \"messageboards\" ..
Avatar billede olh Nybegynder
01. februar 2001 - 14:40 #5
Jeg har nu set på totalfreestuff.com, de elever som skal anvende konferencen er ikke så gode til sprog, så hvis der var noget dansk, jeg har set på tv2. ping, med det er ikke en rigtig konference
Avatar billede masterblaster Nybegynder
01. februar 2001 - 14:44 #6
Har du overvejet selv at lave en ?
Avatar billede olh Nybegynder
02. februar 2001 - 14:17 #7
Nej Det var for at det skulle være til at overkomme
Avatar billede masterblaster Nybegynder
10. februar 2001 - 00:14 #8
olh ..kan nok hjælpe lidt ! ...stik mig lige din mailadresse !