Avatar billede zordiac Nybegynder
03. marts 2004 - 21:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Refresh af fx. <div>-tag!?

Jeg har forsøgt at finde noget brugbart, men er desværre stadig på bar bund. Jeg søger et tag, eller et script som kan auto-opdatere et OMRÅDE af en side! Noget i stil med et web-cam, hvor den skal udføre et stykke kode hvert 3. sekund! pointen er at lave det uden frames! Og uden den der meta-tag refresher! Jeg har på samme side nogen form-tags, og hvis man refresher hele siden, forsvinder indholdet jo desværre! :( Og jeg kan desværre heller ikke bruge .NET til det, selv om dét ville have løst problemet!

Håber nogen kan hjælpe, og jeg har uddybet mig nok!
Avatar billede websam Nybegynder
03. marts 2004 - 23:49 #1
Du kan ikke lave refresh på en bestemt del af side men en mulighed er at du gemmer dine form data i sessions (hvis ikke det er for mange data) på den måde kan du refresh hele din side uden form data forvinder :o)

/Websam
Avatar billede zordiac Nybegynder
04. marts 2004 - 08:31 #2
Det passer så ikke helt! :) Men hver gang jeg refresher det dér, så siger den at den henter data fra et andet domæne, og at jeg skal trykke OK! Kan man ikke ændre det?

http://www.codeproject.com/html/topten.asp
Avatar billede websam Nybegynder
04. marts 2004 - 19:38 #3
Ok så kan jeg ikke hjælpe dig der stopper min viden :o(

/Websam
Avatar billede zordiac Nybegynder
09. juni 2004 - 14:24 #4
Jeg lukker, da tråden er æld gammel, og jeg desværre ikke fik svar :(