Avatar billede convinius Nybegynder
01. februar 2001 - 13:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En seriøs vurdering

Hej med jer allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at få Datarens.dk vurderet igen. Det har jeg fået gjort her for 7 dage siden. Men nu har jeg prøvet at rette op på de ting i mente var dårlige...vil i ikke prve at se om der var fere ting.
Jeg mangler dog en ting. Skrifttypen. Jeg har ikke rigtig kunne finde ud af det der med css... Men jeg håber da jeg får tid til at kigge nærmere på det snarest muligt.

Jeg har deværre kun 20 point...og vil med glæde give de 10 væk..i første omgang.

Tak skal i have.
www.datarens.dk
Avatar billede convinius Nybegynder
01. februar 2001 - 13:13 #1
Jeg tror jeg skal ud og klippes....men jeg er tilbage klokken 20. Okay doki.
Men derfor kan i godt skrive noget mens jeg er væk.
Avatar billede keysersoze Guru
01. februar 2001 - 13:25 #2
hmm... en god vurdering for 10-20 point? den var svær!

jeg kan gøre det meget kort, og det vil formentlig ikke blive godtaget;
jeg syntes ikke siden er specielt pæn overhovedet - jeg ved ikke hvordan den har set ud før ændringerne, men denne kræver efter min mening ikke kun ændringer men faktisk et helt nyt design!

sorry!
Avatar billede it-it Nybegynder
01. februar 2001 - 13:30 #3
Den er da okay! Nem at finde rundt i og friske farver.

8@13

/It-It www.mitzie.dk
Avatar billede staz Nybegynder
01. februar 2001 - 14:14 #4
Bob bob bob... Siden er ikke lige mig, jeg kan faktisk slet ikke lide den. Designet ser for..... uproft ud. Skrift tyber man ikke gider og kigge på. Menuen er grim og passer ikke i fraverne. Din top frame er for stor og..... Jeg kunne blive ved. Det eneste positvie er den er hurtig og loade..

---- Staz ----
Avatar billede masterblaster Nybegynder
01. februar 2001 - 14:16 #5
..alt for mange (umatchende) farver ...mangel på indhold ...ja, fontene er slemme ...og brug generelt mørk skrift på lys baggrund og ikke omvendt - så kan man nemlig læse det ..har svært ved at se argumentet for at køre den i et frameset ...den tableopsætning (f.eks. priser) er ækel ...afstand fra dine overskrifter til dine tekster er for lille ..men din menu ser næsten ca. o.k. ud !
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. februar 2001 - 16:50 #6
Skrifttypen skal være Verdana: Verdens mest brugte webskrift!
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. februar 2001 - 16:56 #7
Menuen forsvinder ned i browseren, prøv at gengive nogen af de samme farver f.eks. den gule fra menuen. DROP DEN RØDE OVERSKRIFT! MEn nu er det vel egentlig snart ved at være nemmest med et nyt design. Så...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. februar 2001 - 13:06 #8
er du nybegunder i paintshop pro? det ligner det i hvert fald.... du har i hvert fald ikke sparet på bevel funktionen. det må godt være simpelt.
Avatar billede convinius Nybegynder
02. februar 2001 - 15:27 #9
Jeg skal nok gøre det sinpelt......jeg er ny begynder i photoshop. *S*
Vis mig en side jeg godt kunne bruge til inspiration.