Avatar billede nflgamma Nybegynder
03. marts 2004 - 18:42 Der er 5 kommentarer

Problemer med Xvid

Hej..
Når jeg skal spille film kodet i Xvid kommer den med en fejl og min player (BSPlayer) lukker..
Alt dette skete -mener jeg - efter at jeg havde installeret en update til Windows Media Player som jeg ellers ikke bruger..
Jeg har fundet ud af at det har noget at gøre med en fil som hedder xvid.ax men ved ikke lige hvad?
Håber nogle kan hjælpe for orker ikke til at formatere..
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2004 - 19:01 #1
Du kan jo afindstaler den sidste update under tilføj/fjern eller køre en systemgendanelse til hvor det virked.
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. marts 2004 - 01:14 #2
Avatar billede nflgamma Nybegynder
04. marts 2004 - 17:15 #3
cp1--> hjælper ikke så meget for der kommer ikke rigtigt nogen opskrift på hvordan man løser problemet.. men ellers tak..
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. marts 2004 - 17:29 #4
hvis du ka afinstallere den update til mediaplayeren,ka du jo se om det er den der skyld i det...

> think it's related to one of the recent "Critical Updates" for Windows Media Player 9. Since I did a load of those yesterday.

Since I have another machine that has WMP 8 on it with the same codecs installed and it doesn't have this problem.<
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. marts 2004 - 18:47 #5
fik du det løst ?