Avatar billede horselord Nybegynder
03. marts 2004 - 18:15 Der er 3 kommentarer

IR port?

Hey. Jeg har en IR port i min laptop, men den har ikke noget com nr. Hver gang jeg downloader noget der skal bruge IR port beder den om com1 eller com2 osv. har prøvet enhedshåndtering, men det ser ud som om porten er på en ISA/PCI bro, eller sådan noget. Kan man tildele den infrarøde port et com nr? Og hvordan gør man?
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 18:17 #1
Avatar billede horselord Nybegynder
03. marts 2004 - 18:43 #2
ok stod lidt, men jeg ved ikke lige hvordan man simolere en com-port over Irporten
Avatar billede horselord Nybegynder
05. marts 2004 - 17:46 #3
.