Avatar billede urinus Nybegynder
03. marts 2004 - 17:04 Der er 5 kommentarer

Kan ikke få Red Alert 2 til at virke

hey...
Jeg kan ikk få red alert 2 til at virke på min computer...
Jeg kan sagtens installere det og sådan.. men når jeg vil kører det sker der ingen ting... skærmen går i sort, som om den skal til at køre spillet, men så går den bare tilbage på skrivebordet..?
Jeg har følgende:
Win XP
P4 2.6
512 DDR ram
G-Force FX5600 256 mb DDR
160 gb harddisk..
Mange af mine venner kan SAGTENS køre det i Win XP.. Så tror ikke det er det..???

Hilsen Mikkel!!!
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2004 - 17:30 #1
Når du indstaler det så højreklik på setup.exe og vælg at det skal indstaleres under win95 (højreklik-egenskaber-komplitet win95).

Og når det er indstaleret så (højreklik-egenskaber-komplitet-win95)

Så skulle der ingen problemmer være med at køre det under xp :)
Avatar billede urinus Nybegynder
03. marts 2004 - 17:49 #2
Hvad er det jeg skal højreklikke på når det er instaleret??? setup.exe
Nej, det virker stadig ikke :S
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2004 - 18:12 #3
Nej start med at afindstaler spillet :)

Nu finder du så din indstalations fil på cdromen højreklikker på den vælger egenskaber og klik på fanen Kompatibilitet og sæt den til at kører programmet til feks win95.

Og når det hele er indstaleret klikker du på Red Alert iconet og gør nøjagtig det samme så skulle den være der :)
Avatar billede urinus Nybegynder
03. marts 2004 - 18:15 #4
det virker sku ikke... :S
jeg FATTER det VIRKELIG ikke... jeg har ALDRIG haft problemer med nogen spil!!!
virkelig underligt!
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2004 - 18:19 #5
Jeg har heller ikke nogen problemmer med at afvikle det samme spil på min maskine.

Men ellers kan du kigge lidt på disse 14 spørgsmål omkring Red Alert på xp.

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=&spm_part=&spm_answer=&find=Red+Alert&engine=exp