Avatar billede robocyber Nybegynder
03. marts 2004 - 11:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgave om netværk.

Jeg prøver at lede efter nogle internet sider som kan hjælpe mig med en rapport som jeg er igang med. Jeg mangler noget om komandoer så som ping og ipconfig i CMD. Nogen der kan hjælpe mig med af finde sider om disse komandore samt flere ligende komandoere?
Avatar billede ulkj Praktikant
03. marts 2004 - 11:23 #1
Jeg ved ikke om dette hjælper men ville da tro det :-)

http://www.sprog.aau.dk/~barbara/huskeseddel.html
Avatar billede robocyber Nybegynder
03. marts 2004 - 12:55 #2
Jeg har svært ved at finde rundt i det. Kan du hjælpe mig lidt?
Avatar billede serverservice Praktikant
03. marts 2004 - 13:03 #3
Du kan se hvilke switche hver kommando har ved at gå i dosprompten og skrive.
ipconfig /?
ping /?
Avatar billede ulkj Praktikant
03. marts 2004 - 13:38 #4
Hvad er det specifikt du skal have hjælp til ??? hvad komandoer gøre eller hvordan man skriver dem ????
Avatar billede serverservice Praktikant
03. marts 2004 - 18:05 #5
Jeg har skrevet en artikel om hvordan man opretter netværk i workgroup og bruger ping til fejlfinding - måske det er hvad du søger?
http://www.eksperten.dk/artikler/198