Avatar billede balltown Nybegynder
03. marts 2004 - 09:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Importer gamle .pst-filer til Exchange Server

Jeg har brugere der tidligere har haft lokale Outlook pst-filer liggende i deres homedirs. Jeg er nu gået over til en Exchange-løsning. Hvordan kan jeg importere de gamle pst-filer til Exchange-løsningen.

Via MAPI-klienten Outlook 2003 ??

Erfaringer ??
Avatar billede zepierre Nybegynder
03. marts 2004 - 11:06 #1
Kig på Exmerge, som følger med på Exchange CD'en.

Den er beregnet til at eksportere og importere mailboxe ved hjælp af .pst.

Kan ikke lige finde et link, men der er dokumentation på CD'en også

Held og lykke
Avatar billede upsmann Nybegynder
19. marts 2004 - 20:44 #2
Når du har oprettet den bruger du skal bruge på Exchange og bedt om at modtage postkonti m.m. på den ”*.ost” fil som du vil gøre brug af. Kan du ved at gå i Filer og Impotere og Eksportere – overføre alle mails, kalender osv.. til den nye ”*.ost” fil (når du køre exchange så hedder det ikke *.PST  - men *.OST i stedet)

Når du så har importeret det du ville skal du klikke på ”send/modtag” – så har du det hele via exchange – men dog både på Exchange serveren og på klient pc`eren.

Håber du forstå hvad jeg mener eller sig til?

Mvh Henrik