Avatar billede temp_bruger Nybegynder
03. marts 2004 - 09:23 Der er 5 kommentarer

kan man åbne en konto man selv har lukket

ja spørgsmålet siger sig selv men hvad er svaret
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2004 - 09:37 #1
Altså en brugerkonto på eksperten?

Du kan få den åbnet via "glemt password" funktionen www.exp.dk/logind.phtml

Indtast den emailadresse du benyttede til brugeren, og tryk Udfør. Herefter vil du kunne logge ind på brugeren

OBS:
Husk at det ikke er tilladt at have mere end én aktiv bruger på eksperten
Avatar billede temp_bruger Nybegynder
03. marts 2004 - 09:43 #2
nej det ved jeg men jeg gør som du forskriver siger den at den ikke kender mit gamle brugernavn, eller den mail adresse jeg brugte.

jeg havde tænkt mig at slette denne hvis jeg fik den gamle op at køre igen.

mit gamle nick er: gruf
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2004 - 10:36 #3
Hmm... prøv at skrive til admin:
www.exp.dk/kontakt.phtml

Jeg kan se den er inaktiv, men kan desværre ikke gøre mere :-(
Avatar billede temp_bruger Nybegynder
03. marts 2004 - 14:53 #4
damn de to mailadresser virker ikke og hans egen siger at han er out of office en periode så jeg venter bare til han kommer tilbage
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2004 - 15:17 #5
oki doki