Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
03. marts 2004 - 08:26 Der er 6 kommentarer

min pc er langsom

er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man man få ens pc til at arbejde med.. jeg synes den er ustabil, kører dårligt og hakker meget... eller hvis der er nogle der har nogle gode links til hjemmesider der beskæftiger sig med denne problemstilling lyder også fint.. jeg kører med avg antivirus så jeg tvivler på at der er virus i systemet...
Avatar billede arlet Juniormester
03. marts 2004 - 08:28 #1
Avatar billede juggernutt Nybegynder
03. marts 2004 - 09:40 #2
hvordan er din antivirus sat op,, det kan være fordi den tager meget processorkraft, hvad er det for en maskine du har hastighed, ram og styresystem..
Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
04. marts 2004 - 10:27 #3
2000+ amd athlon processor, 80 GB harddisk, Geforce 3 med 128 MB ram, 512 MB ram, og windows xp professional, jeg kører med panda antivirus 2004, den kommer HELE tiden med en fejlmelding omkring noget scvhost eller noget... jeg har næsten ingen spil på, til gengæld har jeg en del musik (omkring 10 GB)....
Avatar billede juggernutt Nybegynder
05. marts 2004 - 17:20 #4
den burde ikke være langsom.. har du været inde og se hvor mange processor der er i gang cpu belastning osv.. ctrl+alt+delete..???
Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
06. marts 2004 - 20:42 #5
Det er nemlig også det jeg ikke kan forstå.. som jeg sidder i dette øjeblik bruger min cpu 100%, men der kører ikke så forfærdeligt mange programmer.. jeg har winamp, emule og er igang med at installere nero.. men hvad kan jeg gøre for at få skidtet til at fungere optimalt...
Avatar billede juggernutt Nybegynder
25. november 2004 - 17:55 #6
kig efter spywareprogrammer