Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
02. marts 2004 - 22:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Asus M6800N ejere/kendere please kig her.

Hejsa jeg har bestilt en ny bærbar. En Asus M6800N med 15.1" skærm. Har hørt vildt meget godt om den, men er nu faldet over flere forums hvor der omtales en fejl i lysstyrken på 15.1" modellerne.

Skærmen skulle åbenbart være en del lysere i bunden end i toppen.
Er der nogen som kan af/bekræfte dette da det ville være et mega minus på en computeren som ellers ser så godt som fejlfri ud.

Fik svar fra Laptop4u at det kun var synligt ved "forkerte" vinkler og meget mørke farver. Dette vil jeg jo nærmest mene er normalt, så længe skærmen er perfekt ved normal vinkel.

Men dem som er klogere på dette her emne må meget gerne smide et svar ;)

PS: Computeren skulle dukke op torsdag, til den tid skal jeg nok selv komme med en grundig bedømmelse af maskinen.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
02. marts 2004 - 22:31 #1
Står mega meget om den her: http://notebookforums.com/showthread.php?t=13838 men det er dog widescreen der er anmeldt, men kommentarer om 15.1" kommere senere i tråden.
Avatar billede optimist Nybegynder
02. marts 2004 - 22:45 #2
Har haft min M6800N med 15.1" skærm i ca. 1.5 uge, jeg har hverken oplevet pixelfejl eller ujævn belysning af skærmen,og er i det store hele godt tilfreds med maskinen.
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 11:42 #3
Det er ikke fejl på de modeller. Derimod forekommer dt på modellen under den. altså 2500 :)
Tror du skal kontakte stedet den er køb.
Har sammensat denne guide om bærbare hvis du har spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/artikler/133
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
03. marts 2004 - 17:26 #4
jojo jeg skal jo ikke brokke mig før jeg ligefrem har modtaget.

>>ird: På ovennævnte link kan man læse om mange der har oplevet det. Med 2500, mener du 2400 der??
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 17:27 #5
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusA2500H

Den her min ven :)

Spændende artikel du ellers smed :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
03. marts 2004 - 17:34 #6
Ahh oki :)

Ja den er super har læst hver en postering i den tråd hehe. Har snakket med www.computersalg.com som er dem jeg har købt den med. De har haft kontakt til deres leverandør, og de siger at det kun er 1/50 de får tilbage, så kan jo umuligt være et stort problem.
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 17:36 #7
Tror jeg kender ca 70 mennesker der har den model, og dem og samtlige 600 modeller jeg selv har rodet med, har intet fejlet.

Som indenfor alt andet er der mandags modeller :)
Har endnu ikke stødt på en model jeg så sikkert ville anbefale folk at købe.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
03. marts 2004 - 17:47 #8
takker ird så er jeg straks mere rolig  ;) venter lige lidt og ser om der er andre der har noget at sige.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
04. marts 2004 - 13:52 #9
Ok ikke fordi der er vildt mange M6800N ejere herinde :) ird og optimist kan i ikke lige smide et svar så får i nogle point.
Avatar billede ird Praktikant
04. marts 2004 - 13:53 #10
Ellers tak :) har point nok, og hjælper gerne uden det skal koste
Avatar billede optimist Nybegynder
04. marts 2004 - 23:02 #11
Ellers tak. se do... tillykke med maskinen,du er ikke gået helt galt i byen :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
05. marts 2004 - 12:34 #12
Hehe jammen så siger jeg da mange tak for input. Jeg har ellers ikke noget imod at smide point efter folk der hjælper :)
Avatar billede ird Praktikant
05. marts 2004 - 12:36 #13
Seriøse folk på eksperten tager jeg ikke point for at hjælpe :)
Seriøse folk er der alt for lidt af, så dem må man værne om :)

Ha en god weekend begge to