Avatar billede trasman Nybegynder
02. marts 2004 - 21:51 Der er 4 kommentarer

AGP 8X på P4P800 Deluxe

Hejsa

Jeg har undret mig over at der står at mit GFX kort kører PCI mode (Creative FX 5700 Ultra), i Nvidia vinduet i skærm indstillinger.

En buddy fortalte mig at jeg skulle installere en AGP driver fra ASUS for at få dette problem løst, men jeg har kigget på ASUS siden og kan ikke finde nogen driver til dette formål under download delen til bundkortet.

Jeg har på fornemmelsen at GFX kortet ikke kører helt optimalt og dette er sikkert pga. dette!

Er der nogen der har nogen idé om hvordan jeg får løst dette problem?
Avatar billede slasher_x Novice
03. marts 2004 - 16:46 #1
Fulgte der ikke en CD med da du fik kortet! Derpå ligger VIA´s 4i1 drivere bl.a. til AGP-porten! Mit kort korte først med 8X efter jeg installerede den driver!
Avatar billede huhejman Nybegynder
09. marts 2004 - 18:02 #2
jeg har selv samme mobo. der fulgte en der fulgte en CD med til dit mobo med en Intel chipset driver. når du har installeret den, virker det. håber jeg. :D
Avatar billede huhejman Nybegynder
09. marts 2004 - 18:02 #3
eller har du gjort det?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
09. marts 2004 - 18:04 #4
Slasher >> Så vidt jeg ved, sidder der et Intel-chipset på P4P800, så en VIA-driver burde ikke hjælpe stort :o)

Intel's chipset-driver installere bl.a. en driver, der sørger for ordentlig kommunikation med AGP-porten. Hiv den nyeste driver ned og installér skidtet - så skulle det gerne opføre sig ordentligt!