Avatar billede werd Nybegynder
02. marts 2004 - 18:43 Der er 3 løsninger

nyt digitalkamera

Jeg vil bruge 2000 måske mere hvis der kommer et godt tilbud, men gerne mindre.

Det er bare til normal brug og behøver ikke være ret vildt. Dog må det gerne være lille og handy. Der skal helst ikke komme for mange røde øjne da dette er ret irriterende. Der skal benyttes enten compact flash eller et andet hukk. kort Også gerne en god opløsning, men ikke vildt - bare en 2-3Mpixels. Har kigget på et nikon coolpix 2500 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19955 - er dette et godt kamera?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2004 - 19:01 #1
Kik forbi http://www.dpreview,com og læs hvad brugerne at dette camera skriver, under buyers guidelines kan du sammenligne cameraet med andre cameraer. dpreview er et genialt site når man skal købe camera
Avatar billede kopenhagener Nybegynder
02. marts 2004 - 23:53 #2
har selv et nikon coolpix 775, som er en forgænger til 2500'eren. det er et glimrende kamera; meget pålideligt og med en god interface, både in-camera og i forhold til computeren. har i øvrigt både brugt mit på pc og mac uden problemer. nikons skærme og ccd-elementer er generelt af høj kvalitet, så jeg tror ikke, du går galt i byen.
Avatar billede werd Nybegynder
03. marts 2004 - 00:49 #3
ok tak. Har netop bestilt det.
Har ikke givet fuld pts da jeg kunne have håbet på flere kommentarer, men tak for hjælpen alligevel :)