Avatar billede powerdud Nybegynder
02. marts 2004 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dvd shrink og menu.

Hej

Hvordan laver jeg menu til dvd shrink

nu har jeg lavet en backup af 2 af min dvd'er og bruger dvd shrink, har tilføjet de 2 titler, men hvordan laver jeg menu til de 2 film, synes ikke at jeg kan finde ud af det, og det er heller ikke smart, hvordan gør man det, ellers hvordan og hvad skal man bruge.
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2004 - 14:08 #1
Du kan ikke lave menuer i DVD-shrink. Dertil skal du bruge f.eks. Tmpgenc DVD Author. Den kan du trække ned her i en trial:
http://www.pegasys-inc.com/en/index.html
Du kan også bruge spruce som du kan læse om her og også trække ned herfra.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2004 - 14:09 #2
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm
UPS - jeg glemte linket :-)
Avatar billede superraider Nybegynder
07. marts 2004 - 01:00 #3
lol, man kan saktesn koprimere en dvd-9 dvd film ned til dvd-5, med menu.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. marts 2004 - 01:03 #4
Jada, det er der heller ingen der siger. Det spørgsmålet går ud på er om du kan LAVE menuer med DVD-shrink, og det kan man ikke :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. marts 2004 - 01:04 #5
Så den, der ler sidst, ler bedst LOL :-)